پرتغال 2-2 مکزیک؛ سلسائو باز هم جام را با تساوی آغاز کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 2-2 مکزیک؛ سلسائو باز هم جام را با تساوی آغاز کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرتغال 2-2 مکزیک؛ سلسائو باز هم جام را با تساوی آغاز کرد

شاگردان سانتوس در تیم ملی پرتغال نتوانستند از پس مکزیک برآیند.

طرفداری - تیم‌های ملی پرتغال و مکزیک عصر امروز از ساعت 19:30 در دور اول مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 در ورزشگاه کازان آرنای روسیه به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید.

ترکیب اصلی

ترکیب اصلی - پرتغال - مکزیک - جام کنفدراسیون‌ها 2017

گزارش بازی

بازی را مکزیک خیلی خوب و مسلط آغاز کرد. پانزده دقیقه ابتدایی کامل در اختیار شاگردان اوسوریو بود. هر چند که موقعیت جدی چندانی نصیب آنها نشد. پرتغال پس از این مدت خودی نشان داد و بازی را در دست گرفت. پس از چند شوت پیاپی توسط په په به گل هم رسید و در حالی که نیمکت پرتغال در حال خوشحالی پس از گل بود، سیستم کمک داور ویدئویی گل را مردود اعلام کرد. ظاهرا په په در ابتدای صحنه گل در آفساید قرار داشته است. روی این گل شوت‌های پیاپی رونالدو جلب توجه می‌کرد. پس از ادامه برتری، سلسائو در نهایت روی حرکت زیبای رونالدو و توسط کوارشما به گل اول رسید. همکاری این دو بازیکن دقایقی بعد می‌توانست گل دوم را هم برای پرتغال به همراه داشته باشداما خودخواهی کوارشما مانع از این اتفاق شد. در حالی که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد، مکزیک گل تساوی را توسط چیچاریتو به ثمر رساند. چیچاریتو می‌توانست درآخرین لحظات این نیمه گل برتری مکزیک را هم بزند اما شوت ضعیفش به آسمان رفت. نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم تا حدودی مکزیک بهتر شروع کرد اما رفته رفته این پرتغال بود که بازی را در دست گرفت. نیمه دومی کاملا کسل کننده و بدون موقعیت را تا دقیقه 70 شاهد بودیم. تنها چند شوت ناسرانجام، محتوای بازی در 25 دقیقه ابتدایی این نیمه بود. برای دیدن دو موقعیت نسبتا خوب باید تا دقیقه 80 صبر می‌کردیم. شوت‌های کوارشما و دوس سانتوس راه به جایی نبرد. اما در نهایت این سدریک سوارس بود که موفق شد قفل دروازه‌ها در نیمه دوم را بشکند. چند دقیقه بعد ژلسون می‌توانست گل سوم پرتغال را هم بزند که با بی دقتی فرصت خوبی را از دست داد. مکزیک دست بردار نبود و در نهایت موفق شد توسط هکتور هرررا گل تساوی را بزند. بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

شرح گل‌ها

گل اول پرتغال (ریکاردو کوارشما،  دقیقه 35): روی یک حرکت خوب و استارت سریع از رونالدو بود که فوق ستاره پرتغالی پاسی زیبا برای کوارشما در مصافی تک به تک فراهم کرد و او نیز پس از یک تو سر توپ و جای گذاشتن اوچوا، دروازه را به راحتی باز کرد.

ریکاردو کوارشما - پرتغال - مکزیک - جام کنفدراسیون‌ها 2017

گل اول مکزیک (خاویر هرناندز، دقیقه 42): سانتر از سمت چپ مکزیک را گررو نتوانست به خوبی دفع کند. ولا پشت سر گررو آماده بود تا با یک سانتر خوب روی سر هرناندز، مقدمات گل تساوی را فراهم بیاورد. ضربه سر چیچاریتو زیبا بود. 

چیچاریتو - مکزیک - پرتغال - جام کنفدراسیون‌ها 2017

گل دوم پرتغال (سدریک سوارس، دقیقه 86): روی یک حرکت از سمت راست و پاس رو به بیرون ژلسون مارتینز بود که توپ در محوطه جریمه به سدریک سوارس پیش تاخته رسید تا شوت او پس از برخورد به مدافع مکزیک در گوشه دروازه اوچوا جای بگیرد. 

گل دوم مکزیک (هکتور هررا، دقیقه 91): روی یک کرنر بود که هررا با پروازی بلند و ضربه سری دقیق، گل تساوی را به ثمر رساند.

آمار بازی

تکمیل می‌گردد...

مشاهده جزئيات بازی در طرفداری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 21:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.